zaterdag 8 januari 2011

Ding 10 Evaluatie


Na al het harde werken , de afgelopen weken, is het dan eindelijk zo ver.
Ik ben beland bij punt 10 de evaluatie.
Ik heb het een interessante cursus gevonden, want ik weet nu van een aantal dingen meer dan voor deze cursus.
Al doende met opdrachten bleek het toch wel een tijdvreter te zijn, want
ik was zo weer 'n paar uur verder (zoals waarschijnlijk iedereen).
Maar het als dan weer na enig gepuzzel gelukt was, had ik toch het gevoel,
van hoera, het is mij weer gelukt, met of zonder hulp van de
begeleider(s), waar ik eigenlijk altijd wel terecht kon met mijn vragen en natuurlijk ook de volgers niet te vergeten, die ook met goede tips kwamen.
De praktijk zal moeten uitwijzen of ik dingen wel of niet veel zal gaan
gebruiken, maar dat is afwachten.
Ik heb mij nog niet bezig gehouden met de muziek , dat zat niet bij de 10 dingen, maar ik ben zeker van plan om mij daar toch nog wel mee bezig te houden.



5 opmerkingen:

  1. Zo jouw steentjes liggen op hun plek!!
    Gefeliciteerd en ik heb bewondering voor je, zonder internet thuis, toch allemaal gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja goed van der he!!! dus bij deze .
    GEFELICITEERD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd lekker gevoel hé en nu je aansluiting nog kunnen we ook mailen gr sb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    Leuk, dat je het interessant hebt gevonden.
    En ja, het is een tijdvreter. Zeker in het begin.
    Het muziekding is zeker een aanrader. Daar moet je zeker even naar kijken (nou ja, 'even', we weten wel beter ;-).
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha 'steentje bijdragen' je bent een kei!
    Gefeliciteerd met het feit dat je alle 10 dingen gedaan hebt. Ik vind dat je er goed aan gewerkt hebt. Je hebt een leuk blog en ik vind dat je leuke berichten schrijft.
    Veel plezier met de muzieksites.

    BeantwoordenVerwijderen