Dit is ook iets wat ik in de praktijk weinig zal doen.
Ik heb een hele simpele telefoon (alleen bellen, sms, zelfs geen camera).
Dus als ik het zou gaan doen, dan via de computer.
Ik zie nog niet hoe dit met klanten zou moeten gaan.
Gaat dan iemand achter de computer zitten wachten tot er een chat binnenkomt of zo.?
Op mij weblog heb ik ook ondertussen een gadget toegevoegd van gtalk ,
zodat ik ook kan chatten, wat ik ondertussen ook al een beetje gedaan heb.
Daar zijn we alweer met een reactie.
BeantwoordenVerwijderenLeuk plaatje heb je in je bericht geplakt. Daar ben je goed in hoor. Bij twitter ook al zo'n blauwe vogel.
En dat chatvenster was toch ook een fluitje van een cent! (geklokt: 5 minuten, we gaan vooruit, jij en ik)
We kunnen wel iets hoor met het chatten: vragen van klanten beantwoorden. Wat is er mooier dan een vraag stellen en (bijna) direct antwoord krijgen?
Natuurlijk gaat hier niet iemand nagelvijlend (of iets anders doende) wachten op een chatverzoek. Dat kun je beter iets anders organiseren...
Ja als je gmail na kijk kan je ook chatten dus je hoef niet moeilijk te doen.
BeantwoordenVerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderen(zag een tikfoutje, dus nieuwe poging)
BeantwoordenVerwijderenJa, het is zoals Iemina zegt: je bent gewoon achter (of vlakbij) de computer bezig en op het moment dat iemand wil chatten krijg je vanzelf een signaal.
Je moet er alleen wel rekening mee houden dat die persoon aan de andere kant direct contact wil en je dan direct moet stoppen met dat waar je mee bezig bent.
Dus moeilijke berekeningen zou ik zelf op zo'n moment achterwege laten ;-) (makkelijke berekeningen trouwens ook :-))
Mooi gevonden, hoor. Chatten via gmail is niet moeilijk, alleen moet jij het natuurlijk van overdag hebben en zijn de meesten 's avonds online. Blijven proberen, hoor.
BeantwoordenVerwijderen